Eiropas Savienības Erasmus + programmas Latvijas Nacionālā aģentūra izglītības, mācību un sporta jomā – Valsts izglītības attīstības aģentūra 2024. gada 10. un 11. oktobrī organizēja mācību un pieredzes apmaiņas semināru Erasmus+ (2021-2027) profesionālās izglītības projektu atbalsta ekspertu aktivitātes (VET LV Team) ietvaros – “Starptautisko partnerības projektu nozīme profesionālās izglītības iestāžu attīstībā”.
Pasākumā tika aptvertas vairākas būtiskas tēmas, kas saistītas ar profesionālās izglītības iestāžu attīstību un starptautisko partnerības projektu veiksmīgu īstenošanu, īpašu uzmanību pievēršot Profesionālās izglītības izcilības centru (Centres of Vocational Excelence, CoVE) projektu kritērijiem. Dalībnieki ieguva detalizētu informāciju par jaunākajām Erasmus+ programmas aktualitātēm un prioritātēm, digitālo kompetenču attīstīšanu, kā arī iepazinās ar daudzveidīgiem labās prakses piemēriem.
Īpašu interesi semināra dalībniekos raisīja Latvijas Elektrotehnikas un elektronikas rūpniecības asociācijas nozares klastera koordinatora Ilgmāra Purmaļa un Ogres tehnikuma Starptautisko attiecību nodaļas vadītājas Sigitas Jasinskas prezentācija par Erasmus+ projektu INFINITE. Šis projekts, ko kopš šī gada marta īsteno deviņi partneri sadarbībā ar 10 asociētiem partneriem, tika izvēlēts kā labās prakses piemērs, un semināra dalībnieki iepazinās ar projekta sagatavošanas un īstenošanas procesā iegūtajām atziņām, izaicinājumiem un plānotajiem sasniedzamajiem rezultātiem. Projekta īstenotāji prezentēja projekta aktivitātes, kuru mērķis ir nodrošināt projekta rezultātu kvalitāti un ilgtspējību.
Šis divu dienu seminārs ne tikai sniedza dalībniekiem iespēju paplašināt savas zināšanas, bet arī veicināja atklātu un konstruktīvu pieredzes apmaiņu starp dažādām profesionālās izglītības iestādēm un organizācijām, stiprinot sadarbības tīklu.
Vairāk par projektu INFINITE mājaslapā https://infinite-training.eu/
The project is co-funded by the Erasmus+ Program, CoVEs Partnership for Excellence – Centers of Vocational Excellence
Funded by the European Union. Views and opinions expressed are however those of the author(s) only and do not necessarily reflect those of the European Union or the European Education and Culture Executive Agency (EACEA). Neither the European Union nor EACEA can be held responsible for them