This content element requires the Flash 6 player. You can download it here

Projekti

  • - LENARDO DA VINCI programmas projekts “Elektronikas un elektrotehnikas mācību priekšmetu satura uzlabošana koledžas līmeņa izglītības programmās”

  • Kopš 2002. gada 1. decembra tiek īstenots Leonardo Da Vinci pilotprojekts Nr. 2002 – LV/02/B/F/PP-138.002 „Elektronikas un elektrotehnikas mācību priekšmetu satura uzlabošana koledžas līmeņa izglītības programmās” (IV4E).

    Projektu koordinē Rīgas Tehniskās universitātes Tālmācības studiju centrs un tā ieviešanas laiks ir 2 gadi. Projekta mērķa prioritāte ir paaugstināt projekta partneru valstīs apmācīto elektronikas un elektrotehnikas inženieru skaitu tik daudz cik iespējams, kā Eiropas industrijas prasību izaicinājums un kā Eiropas sociālo problēmu izaicinājums, atverot jauniešiem iespējas iesaistīties produktīvās aktivitātēs.

    Projekta mērķi, uzdevumi un mērķa auditorija Lai sasniegtu projekta mērķus profesionālās izglītības sistēma tiks uzlabota izstrādājot jaunus moduļus Elektrotehnikas un elektronikas (E&E) kursam, kas ir saistīts ar interaktīvo studentu centra E&E mācību līdzekļiem (datoru programmas).

    Projekta uzdevumi ir:

  • izstrādāt 8 E&E moduļus attiecībā uz kvalitātes kritēriju ISCED 4. līmenim;
  • izstrādāt interaktīvos E&E mācību līdzekļus (datoru programmas) par sekojošām tēmām – Elektrisko ciklu analīze, Elektriskās iekārtas, Pamata elektronika;
  • E&E moduļu un mācību līdzekļu tulkošana partneru valstu valodās (angļu, itāļu, dāņu, igauņu, lietuviešu, latviešu);
  • E&E moduļu un mācību līdzekļu pārbaude pilotgrupās.

    Vissvarīgākā mērķa auditorija:

  • profesionālās izglītības studenti Elektrotehnika un elektronikā, 4. līmeņa ISCED visās partnervalstīs;
  • administratori, pasniedzēji un profesionālās izglītības apmācību sniedzēji visās partnervalstīs;
  • individuālie audzēkņi;
  • organizācijas;
  • valsts un privātās profesionālās izglītības skolas un uzņēmumi, kas ir saistīti ar profesionālo izglītību, it sevišķi saistītu ar nodarbinātības biroju aktivitātēm (darba centriem) partnervalstīs;
  • profesionālās izglītības organizāciju kopums, kas ir saistīts ar pieaugušo un darba nespējīgo izglītību.

    Svarīgi specifiskie projekta mērķi:

  • izplatīt projekta attīstības gaitas un sasniegtos rezultātus starp izglītības iestādēm un industrijas sektora un sociālajiem partneriem;
  • projekta vadības un produkta kvalitātes pārbaude;
  • radīt modularizētu apmācības programmu ISCED 4 līmenim, izmantojot multi-mediju apmācības līdzekļus, lai varētu izveidot apmācību vairāk pievilcīgu, pieejamu un efektīgu ikvienam, un tādējādi vairot apmācīto elektronikas inženieru skaitu.

    Lasīt vairāk